maandag 30 april 2012

Verboden vruchten

Nou ik heb mezelf niet goed ingelezen wat betreft het boek van Heleen van Royen. Het was een gratis boek dat je twee weken lang bij het Kruidvat kreeg bij aankoop van twee actieprodukten. Daarom waren het maar 85 pagina's.... Ik heb het dus al uit. Lekker op het terras gelegen in onze nieuwe ligstoel in het zonnetje, wat wil je nog meer. Het gaat over Yvonne. Ze is 40 geworden en krijgt voor haar verjaardag een homovriend van haar kinderen. Natuurlijk blijkt de vork heel anders in de steel te zitten. Wel een vermakelijk (en soms heel herkenbaar...:)) verhaal. Op naar het volgende boek dus. Ik heb van de week een lijstje met 10 boeken gemaakt die ik wil lezen, en dit is de 2de op rij. Geen weg terug van Sandra Berg. Ook over een vrouw van mijn leeftijd die haar luizeleventje vaarwel zegt om naar Zweden te gaan. Volgens mij gaat het daar niet zo goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten