zondag 22 april 2012

Chevy Stevens

Wat vond ik het jammer dat ik het boek vermist van Chevy Stevens uit had! Het was ook in twee dagen bekeken. Een heel mooi boek. Wel triest. Alleen het eind vond ik een beetje afgeraffeld, het boek gaat stapje voor stapje door het jaar dat Annie opgesloten is met De Griezel en dan aan het eind wordt in een paar pagina's uit de doeken gedaan wie haar heeft ontvoert en waarom. Dat was jammer, maar de weg ernaartoe vond ik heel goed.
Daarna ben ik begonnen in Het Keerpunt van Nicholas Evans, de schrijver van de Paardenfluisteraar. In het begin van het boek wordt het lichaam van een jonge vrouw gevonden. Zij is de dochter van Ben en Sarah, een stel dat al enige tijd uit elkaar is. Het boek verteld hoe het is gekomen dat de dochter, die gezocht werd op verdenking van moord, uiteindelijk ertoe gekomen is om dat leven te leiden en waarom ze is vermoord. Ik ben nog maar op pagina 69 van de 357, dus het is nog maar net begonnen, maar wel een boek waarin ik al door wil lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten