maandag 30 april 2012

Nicolas Evans

Vanmorgen werd ik om 6 uur gewekt door een stel idioten die op een brommer zonder demper door de wijk reden. Schijnt één of andere vage traditie te zijn hier met koninginnendag. Ik was er niet blij mee, dat kan ik je wel vertellen. Van mij mogen ze de banden van die brommers kapot schieten. Ik was dus gewoon uit mijn bed om 7 uur. Vandaag vertrekken Nico en Matthijs naar Spanje. Patrick en ik zijn de hele week met z'n tweeen. Ik ben bang dat hij niet veel thuis zal zijn. Hij moet veel werken en het is vakantie dus hij zal ook wel veel met zijn vrienden optrekken. Dus ik heb het rijk alleen. Ik heb een leuke serie die ik wil kijken en als er niemand thuis is kan ik ook lekker lezen. Dat is ook precies van ik vanmorgen gedaan heb. Mijn boek uitgelezen. De roman van Nicolas Evans, het keerpunt. Een prachtig verhaal over een gezin waarvan de ouders uit elkaar gaan en de dochter zich aansluit bij een activistengroep. Het loopt helemaal mis met de dochter. Aan het begin van het boek wordt ze dood gevonden. Het boek verteld hoe het zover is gekomen. Nu ga ik beginnen aan de nieuwe van Heleen van Royen, Verboden vruchten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten