donderdag 12 april 2012

De Stiefmoeder en een nieuwe

Vanmorgen om 6 uur kon ik niet meer slapen en heb de laatste 40 pagina's van de Stiefmoeder gelezen. Het boek werd vervolgd met een stuk geschreven vanuit het prespectief van de (stief)dochter. Elke keer kwamen er weer nieuwe feiten naar boven waardoor je meer begrip kreeg voor het het hele gebeuren. Ik heb het uit en vond het een heel mooi boek.

Nu dan de volgende waarvan ik eigenlijk niet weet wat ik moet denken na het lezen van de recensies. Ik heb nog een boek gevonden van Renate Dorrestein dat ik nog niet gelezen heb, namelijk de Leesclub. Over een groep middelbare vrouwen die op cruise gaan met een schrijver. De schrijver overleeft de cruise niet en het boek begint dan ook in de rechtzaal. Maar volgens de recensies komen er ook hele stukken over Schotland in voor en een interview. Dat lijkt me niet zo, maar dat kom je pas te weten als je het leest hé.:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten