woensdag 11 april 2012

De Stiefmoeder van Renate Dorrestein

Na 5 bouqetreeksjes ben ik dat zoetsappige gedoe helemaal zat. Ik ben toe aan wat diepte in mijn leeswerk. Voordat ik aan die boekjes begon was ik op mijn e-reader net begonnen in de Stiefmoeder van Renate Dorrestein. Daar ben ik gisteren in verder gegaan. In het begin moest ik er even in komen, maar nu ben ik halverwege en leest het weer heerlijk weg.

Het boek begint met Claire die in Engeland is vanwege de tentoonstelling van haar quilts. Ze is met ruzie van huis gegaan. In het stuk van Claire krijg je als lezer wel te horen dat er ruzie is geweest, maar niet waar die ruzie over ging. Dat komt wel als het boek vanuit Axel, haar man, verteld. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het boek nu verder gaat en welke kant het op gaat.Renate Dorrestein staat altijd garant voor prachtige boeken. Ik heb ze allemaal gelezen van haar, en nu dus haar laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten