vrijdag 22 juli 2011

Vakantie

Wat jammer, nog twee dagen en dan gaan we weer naar huis. Ik had nog wel een weekje langer willen blijven. We zijn van de week naar het strand op Luna Beach geweest. Nico en ik samen. Daar lig je zo lekker, we hebben een strandstoel gehuurd bij het restaurant. Ook lekker geluncht daar. gefrituurde inktvisringetjes.



Gisteren zijn we naar het strand van Puerto Banus geweest. Matthijs wilde niet naar het strand en heeft de hele middag samen met Patrick rondjes gelopen in de haven terwijl Nico en ik daar eerst geluncht hebben en daarna nog een poosje op een strandstoel hebben gelegen. Dat strand is veel groter en drukker.




We hebben s'avonds een paar keer thuis gegeten want er moest monopolie gespeeld worden. De mannen dan, want ik vind dat een vreselijk spel. Ik zat in de bank vrouwenfilms te kijken, What women wants en another cinderellastory :).
Nico heeft uiteindelijk voor de zoveelste keer gewonnen.

We zijn woensdag met Ricardo naar het ziekenhuis geweest om een afspraak te maken. De arme jongen kan niet werken en rijden omdat hij aan zijn oog geopereerd is. Daarna zijn we wezen kijken voor een caja fuerte (kluisje). Helaas waren er alleen maar kluisjes met een code en ik wil liever eentje met een sleutel. Maar dat komt ook goed op een dag. Ricardo gaat hem in de kast inbouwen voordat de planken erin gemaakt worden.

Morgen gaan we naar de markt want dat kwam er van de week niet van ivm Ricardo en dan is het al weer opruimen. Voor vandaag hebben we nog geen plannen. Ik wil graag nog een keer india's eten. Er zit een geweldig tentje in La Cala.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten