woensdag 6 juli 2011

vakantie

Spanje, wat is het toch een heerlijk land! We zijn hier nu een paar dagen. Sander en Patrick gaan elke dag naar het strand. Maandag naar Puerto Banus, gisteren naar Caruela en vandaag weer naar Puerto Banus. Nico heeft ze de eerste twee keer weggebracht. Nu gaan ze voor het eerst zelf met het treintje naar beneden en dan de bus. Als het niet lukt kunnen ze smsen en halen we ze op.
Matthijs, Nico en ik zijn naar Club Costa del Sol geweest om te fitnessen. Ja, je leest het goed, fitnessen. We hebben een abonnement voor twee weken genomen en gaan elke dag een uurtje fitnessen. Ik heb 10 minuten gefietst, 12 minuten geroeid en nog wat apparaten gebruikt. Best goed voor de eerste keer toch.
Vanmorgen zijn we eerst naar de markt in La Cala geweest waar ik twee mooie tassen heb gekocht. Tassen moet je op de markt kopen, hele mooie tassen voor weinig geld. Ik heb al eens een hele dure gekocht in El Corte Ingles maar die was ook binnen een paar maanden kapot.
Gisteravond hebben we gewokt in Fuengirola. We zouden eigenlijk bij Miel y Nata eten, maar die zat vol. De mannen vinden wokken geweldig. Ik heb er iets minder mee, maar het was best lekker.
De avond ervoor hebben we thuis op het plaatje gegeten. Dat was ook erg lekker, en dan kunnen we alletwee een drankje drinken. Vanavond eten we weer thuis, wat weet ik nog niet, we moeten nog boodschappen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten