donderdag 14 juli 2011

Vakantie

De vakantie vliegt voorbij. Nu is het alweer donderdag. Gisteren is Patrick ook mee geweest naar de fitness, en is lid geworden voor een weekje. Ik ben nog steeds niets aangekomen, dat is een goede actie geweest om daar lid te worden. In de supermarkt van El Corte Ingles heb ik een zwart pakje gekocht om in te fitnessen. Het broekje van het eerste pakje ging al stuk. Ik had het maar een paar keer gedragen. Slechte kwaliteit.

We zijn gisteravond voor het eerst sinds de brand weer naar El Zoco geweest, een winkelcentrum met in het hart een plein met allemaal restaurantjes. Daar hebben we bij El Chanco gegeten. Een vleesrestaurant met veel gegrild vlees. Ik had nog helemaal geen vlees gegeten deze vakantie, dus had weer eens zin in een stukje vlees. De mannen lusten altijd wel vlees. Nico en Patrick hadden een mixed grill en Matthijs een grote spare rib. Ik had een entrecote van de grill. Als vooraf had Matthijs gamba's al pil pil, ik had een broodje met knoflook en Nico en Patrick hadden er naast knoflook ook nog kaas op. Thijs heeft deze vakantie gamba's al pil pil geprobeerd en hij vind het heerlijk. De olie at hij altijd al, maar nu ook de garnalen erbij.

We hebben heel lekker gegeten voor een goede prijs, dus dat restaurant is voor herhaling vatbaar.



De jongens hebben gisteravond tot 1 uur in de tuin gezeten met Vanessa en twee vrienden van haar. Schijnbaar was het heel gezellig. :) Ik heb een film gekeken, in her shoes, en Nico heeft volgens mij zijn boek helemaal of bijna uit. Hij leest Het Familie portret van Jenna Blum. Hij vind het een heel mooi boek.

Vandaag waait het redelijk wat wel lekker is met de hitte. Sterkte in Nederland, ik las dat het daar erg slecht weer is met harde windstoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten