zaterdag 9 juli 2011

vakantie

Alweer bijna een week voorbij! Ik ben twee keer naar fitness geweest. Het voelt heel goed om te bewegen tijdens de vakantie. Anders wordt je maar stijf van al dat zitten. Gisteren ben ik niet geweest. Toen had ik teveel spierpijn in mijn armen. Zijn ze niet meer gewend he. :) Ik heb wel de badkamers schoongemaakt, even alle hoekjes en gaatjes goed gedaan.

Er zijn twee mannen geweest die nieuwe wieltjes gezet hebben in de schuifpui. Die kreeg je haast niet meer open geschoven. Nu gaat hij weer als een zonnetje.Ook ben ik bij de internetprovider geweest. Het internet is zo langzaam dat we bijna nooit de pagina's geopend krijgen. Ook was hij niet meer beveiligd. Bleek dat iemand hier de router heeft gereset. Nu moet het bedrijf komen om dat ding weer te programmeren. Waarom blijven mensen niet met hun p***n van dingen af. Kost alleen al 30 euro aan voorrijkosten. Hopelijk kunnen ze daarna ook de snelheid omhoog doen. Nu konden ze niet meer in onze gegevens kijken.

Gisteren zijn de jongens naar het waterpark in Torremolinos geweest. Een heel groot waterpark met veel enge glijbanen. Ze hebben zich goed vermaakt. Wij zijn lekker met z'n tweetjes bij Miel y Nata gaan lunchen. Het was Nico's verjaardag, 52 is hij geworden. :)

Het is vandaag wat minder warm dan gisteren. Als je gister stil zat liep het zweet al van je lichaam. Nu staat er wat meer wind. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten