maandag 11 juli 2011

Vakantie

Maandag alweer. Vanmorgen lekker wezen sporten. De mannen hebben vanmiddag gekart. Ik heb het appartement schoon gemaakt. ja hoor, deze vrouw weet waar haar plaats is...;)
Vanmiddag waren de mannen van Y-internet hier. Ze hebben de boel herprogrammeerd. Er bleek ook dat wij een antiek kastje hadden. Met een nieuw kastje zou het internet veel sneller zijn. Dat hebben we laten installeren en ja hoor, nu hebben we bijna net zo snel internet als thuis. Eerst konden we het grootste deel van de tijd niet eens op internet komen.

Ook was er een jongen om de maten op te nemen van de kast. Met de mannen voor de router in onze slaapkamer en de timmerman en Ricardo had ik nog nooit zoveel mannen in mijn slaapkamer. ;) De timmerman gaat de binnenkant van de kast betimmeren zodat we eindelijk gewoon planken hebben. Hij heeft ook de maten van de onderkant van de wastafels in de badkamer opgenomen om een offerte te maken voor een kastje onder de wastafels. Hopelijk valt het mee en kunnen we het laten doen. Zou wel erg mooi zijn als we in de badkamer ook kastruimte hebben.

Ricardo is nu bezig met het rolluik op onze kamer. De draad om hem op te halen was afgebroken toen Nico hem zaterdagochtend opende. Er moest een nieuw rolsysteem op. Ja ja, we zijn op het moment alleen maar bezig met de boel te maken. Alles gaat kapot op het moment. Maar dan is alles ook weer perfect.

Gisteravond hebben we bij El Faro gegeten.Het uizicht daar is altijd geweldig op zee. Het eten is er ook heel goed, echt spaans.

Vanavond gaan de mannen hun potje monopoly afmaken en dan is de laatste avond voor Sander hier een feit. Morgen gaat hij weer naar huis. Het was erg gezellig met hem, Patrick heeft zich prima vermaakt. Het eerste wat ik wil doen is een stuk rijden met mijn gezin want dat konden we niet met z'n allen. De bmw is een 4 persoons auto, dus we mochten eigenlijk niet eens met z'n allen rijden.

Op de foto zitten we op een bankje in Puerto Banus.Aan mijn knie hangt mijn nieuwe tas, leuk hé. Op de markt gekocht. Zelfs twee, nog ééntje met bloemetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten