maandag 1 augustus 2011

Garage opruimen

We zijn alweer een week thuis. Ik heb nog wel een beetje een vakantie gevoel, ik hoef niet uit bed voor de jongens. Zij liggen rustig tot half 12 nog in bed. Ik zorg alleen dat ik redelijk op tijd uit bed ben voor de hond. Ik ben toch niet zo'n uitslaper.

Vandaag hebben Nico en ik hard gewerkt. We hebben de garage opgeruimd. Toen we hier net woonden heb ik allemaal kratjes gekocht en die gevuld met de rommel die we op dat moment in de garage hadden liggen. Vervolgens hebben we vrijwel nooit meer in die kratjes gekeken, dus die zaten vol met dingen die we niet meer nodig hebben. We hebben vrijwel alle kratjes zo leeg kunnen gooien in vuilniszakken.

Moet je kijken hoe netjes hij geworden is!



Voor op het "pleintje" hebben we een leuk wit bankje gekocht en een plant voor in een pot naast het bankje. Een gezellig hoekje is het zo geworden he. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten