zondag 3 april 2011

Nieuw begin

Vorig jaar ben ik begonnen met dit blog maar ik heb er niet veel mee gedaan. Toevallig vandaag, op de dag dat we mijn vaders verjaardag vieren, pak ik het weer op en zie dat mijn laatste berichtje ook over de verjaardag van mijn vader ging.


Momenteel ben ik erg veel aan het borduren en wil mijn werkjes via dit blog delen. Vanmiddag heb ik één van mijn mooiste werkjes aan mijn broer gegeven. Het was een foto van mijn nichtje dat naar mij vernoemd is, en daar heb ik een borduurwerk van gemaakt.
Vorige week ben ik begonnen met een paasborduurwerk uit de nieuwe Cross Stich. Ik hoop het voor pasen af te hebben, maar dat zal nog niet meevallen. Ik heb me namelijk ook opgegeven voor een nieuwe mysterie borduurwerk op de borduurgroep Borduurpaleis. Een kerstwerk. Heel leuk, we borduren elke maand een stukje van een werk waarvan we niet weten wat het wordt. Ingrid heeft ons afgelopen vrijdag het eerste deeltje gestuurd. Ik heb mezelf opgedragen dit weekend te werken aan het paaswerk en door de week de mysterie te maken.

Dit is hoe het Paaswerk moet worden:

En zover ben ik nu:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten