zaterdag 18 februari 2012

lekker lezen

Ik ben vanmiddag gewoon helemaal alleen thuis! Er is niets te doen bij SKF en ik heb geen zin meer om op de computer te werken. In de oven staat een curry runderstoof die ik straks als hij gaar is in kleine eenpersoonsbakjes doe en serveer met een dakje van bladerdeeg, maar die moet nog 2 uur stoven. Dusss... ik kruip lekker op de bank met een koffie verkeerd, een paar koekjes en mijn e-reader. Van de week ben ik begonnen in een nieuw boek dat ik nu al goed vind, en ik ben nog maar bij bladzijde 50 van de 246. Onwetend van Chevy Stevens. Het verhaal wordt verteld door middel van sessies bij de psycholoog, of psychiater, dat weet ik niet. Het is in de ik-vorm geschreven en gaat over Sara die op zoek gaat naar haar biologische ouders. Ze vind haar moeder maar die wil niets met haar te maken hebben. Daarna ontdekt ze dat ze de dochter is van een seriemoordenaar. Maar dan komt de seriemoordenaar er achter dat hij een dochter heeft. Ik kruip op de bank, poes op schoot met mijn koffie en koekjes en het boek, hopelijk val ik niet in slaap. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten