zondag 10 februari 2013

Hond te koop

Wat heb ik allemaal gelezen. Het Chalet van Suzanne Vermeer. Ik blijf ze lezen, maar eigenlijk is het niks. Dit vond ik een boek met zo'n mager plot dat het gewoon een belediging is voor de lezer. En daar wordt zoveel reclame voor gemaakt. Ze moeten wel, want van mond op mond reclame zullen ze het niet krijgen. Tussenvrouw van Sofia van der Sluis. dit was wel een goed spannend boek. Margot gaat in de suburb van Amsterdam wonen. Naast haar woont Scarlett met haar vriend Bram. Margot is verliefd op Bram. Op een dag wordt Scarlett dood in het park gevonden. Aanzoek uit berekening, een bouqetreeks. Af en toe heb ik daar gewoon zin in. :) Nu ben ik gisteren begonnen in Hond te koop van Marian Werkman. Daar kan ik nog weinig over zeggen, maar tot nu is het een goed boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten