maandag 10 september 2012

Pup

Vorige week zondag hebben we een pup gekocht! Al een hele tijd hadden we zin in een chihuahua pup. Voor ons een ideaal hondje vanwege het formaat. We kunnen hem heel gemakkelijk meenemen in het vliegtuig. Bovendien hoeven we met een chihuahua lang niet zoveel te wandelen als we moesten met Luna. En we kunnen dit hondje heerlijk op schoot hebben als we in de bank liggen. We hadden op internet een nestje gevonden met drie pups (www.elcasadelmarkol.nl) . twee teefjes en een reutje. De teefjes waren donker, de reu wit. Ik wilde graag een donker teeftje. Nico belde vorige week zondag op en ze waren nog beschikbaar. We zijn er meteen naartoe gereden. Een stuk weg, helemaal in Friesland, maar wij rijden graag. Zoals bij de meeste mensen waren we meteen verliefd. Maar niet op de donkere teefjes, het witte reutje heeft ons hart gestolen. Hij lag zo lekker in mijn hand dat het leek alsof hij er hoorde. Over 4 weken mogen we hem halen. Ik kan het niet afwachten! Ik heb voor deze pup een dagboek aangemaakt. Ik probeer er regelmatig wat op te zetten zodat we daar later nog eens naar kunnen kijken. En het is natuurlijk leuk voor potentiele chihuahua eigenaren om te zien hoe het gaat met een pup. http://dagboekvaneenchihuahuapup.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten