zondag 14 maart 2010

Voetbal en tafeltennis

Zaterdagochtend hoor je uit te slapen. Niet als je zoon op voetbal zit en je moet rijden. Om kwart voor 7 ging de wekker. Eerst moest de hond nog uit en om half 9 moesten we de teamgenoten ophalen zodat we om 10 voor 9 bij de voetbalclub waren. Het was een stukje van 10 minuten rijden want we moesten naar Achterberg. Om 10 uur begon de wedstrijd. Koud!!! Ik heb een uur staan blauwbekken daar. Wel leuk om die knullen te zien spelen. Heb nog wat foto's gemaakt.



S'middags ben ik bij SKF geweest waar dames 1 en de jeugd speelden. Altijd gezellig. Ik heb wat filmpjes gemaakt van de jeugd en van Suzanne Dieker die tegen Tali Cohen moest, twee oud-teamgenoten. Tali heeft tot vorig seizoen bij ons gespeeld. Ik heb het filmpje op onze site gezet en www.tafeltennis.nu heeft het overgenomen. Vind ik wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten